Кошик 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Харків
Вулиця Костянтина Калініна 91

04073, м. Київ, вул. Сирецька 9
Бізнес-центр «Маяк»
м. Харків
Вулиця Костянтина Калініна 91

04073, м. Київ, вул. Сирецька 9
Бізнес-центр «Маяк»
На час війни працюємо без вихідних. Прийом замовлень та консультації щодо сервісу:


з 9.00 до 21.00

Пн, Вт, Ср, Чт, Пт


з 10.00 до 20.00

Сб, Нд

Доставка та оплата

Способи доставки

  1. Самовивіз із магазину.
  2. Доставка за адресою нашим кур'єром. По Харкову та Київу можлива безкоштовна доставка, від 2000грн
  3. Доставка Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та ін.

Способи оплати

  1. Оплата готівкою.
  2. Оплата платіжною карткою.
  3. Безготівковий розрахунок.
  4. Накладений платіж.

ФОП КОРСУНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АРКАДІЙОВИЧ

код ЄДРПОУ 2825421219

62371, Харківська обл., Харківський р-н, 
с. Сіряки, пров. Будівельний 5й, буд. 3

Виписка з ЄДРЮО та ФОП 

№ 2 480 017 0000 035077 

від 10.06.2002 р.

р/р UA 193515330000026002052233240

в ГРУ ПАТ КБ «Приватбанк», м. Харків

Важливо!

Замовлення на суму менше 500 грн. відправляються перевізнику (Нова пошта, Укрпошта, Meest) після повноі передплати. Якщо сума Вашого замовлення 500 грн. або більше - передплата здійнюється в сумі вартості пересилки в 2 сторони. 

Оформлення замовлення      

  1. Через кошик сайту.
  2. По телефону.

Умови самовивозу з магазину

  • Якщо в зручному для Вас магазині товар є в наявності, Ви зможете самостійно забрати покупку.
  • Якщо в даний момент в конкретному магазині товару немає, Ви можете оформити замовлення, і ми здійснемо доставку у зручний Вам магазин. 
  • Перед візитом в магазин обов'язково переконайтеся, що у Вас є номер замовлення і Ваше замовлення вже знаходиться в магазині.

Важливі моменти

При комплектації Вашого замовлення в магазині співробітники можуть розкривати упаковку для перевірки якості товару.

Ви можете відмовитися від прийому товару, якщо не влаштовує зовнішній вигляд або комплектація товару, вказавши причину відмови в Бланку отримання. Зверніть увагу, що будь-які претензії щодо зовнішнього вигляду,  асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості - приймаються тільки при огляді товару в магазині.

Залишаючи підпис на Бланку отримання або видатковій накладній, Ви підтверджуєте, що не маєте претензій до магазину за всіма згаданими питаннями. 

Умови доставки за адресою

  • Ми доставимо Ваш товар за адресою, вказаною при оформленні замовлення. Будь ласка, перевірте правильність зазначеної адреси і Ваші контакти.
  • Доставка в населені пункти, де немає наших магазинів, здійснюється транспортними компаніями.
  • Наша служба доставки попереджає клієнтів вранці в день доставки і безпосередньо за годину до приїзду. Якщо за годину до доставки не зможемо Вам додзвонитися, доставку переносимо на інший час.
  • Доставка в заміські будинки здійснюється за наявності під'їзних шляхів.
  • Перед доставкою Вашого замовлення підготуйте умови для безперешкодного доступу співробітників служби доставки: звільнити проходи, сходові прольоти і місце в будинку.
  • Пересування товарів по дому і утилізація старих товарів співробітниками служби доставки не проводиться.
  • Товар заноситься в дім, якщо відстань між дверною коробкою та технікою не менше 10 (десяти) сантиметрів. В іншому випадку товар залишається на місці, до якого вдалося здійснити доставку.
  • Перед покупкою товару уважно ознайомтеся з властивостями і характеристиками товару, який Ви бажаєте придбати: розміром, кольором, вагою та ін. У разі повернення великогабаритного товару, клієнт повинен доставити його в магазин самостійно.
  • При прийомі товару уважно перевірте комплектність і зовнішній вигляд товару, відсутність механічних пошкоджень.
  • Включення і перевірка працездатності товару проводиться покупцем без участі співробітників служби доставки. Перед включенням техніки рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по експлуатації товару.
  • У разі відсутності гарантійного талона або інструкції по експлуатації товару російською / українською мовами Ви можете звернутися в контактний центр.
  • Упаковка товару не прибирається і залишається у покупця.

Важливі моменти

При комплектації Вашого замовлення на складі співробітники можуть розкривати упаковку для перевірки якості товару.

Ви можете відмовитися від прийому товару, якщо не влаштовує зовнішній вигляд, комплектація товару, вказавши причину відмови в Бланку доставки товару. Зверніть увагу, що будь-які претензії щодо зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості - приймаються тільки при отриманні товара у кур'єра.

Залишаючи підпис на Бланку замовлення, Ви підтверджуєте, що не маєте претензій до магазину за всіма згаданими питаннями. 

Умови доставки Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та ін.

  • Доставка товарів здійснюється за тарифами перевізника.
  • Правила доставки компаніями перевізниками регламентуються офіційними умовами надання послуг на сайті служби доставки.
  • Про прибуття замовлення у відділення Ви будете повідомлені SMS-повідомленням із зазначенням номера накладної.
  • Отримати замовлення Ви можете в будь-який час після отримання SMS про прибуття посилки, згідно графіку роботи відділення.
  • Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 5 робочих днів (якщо інше не прописано в правилах компанії доставки). Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, товар повернеться в магазин.
  • При прийомі товару уважно перевірте комплектність і зовнішній вигляд товару, відсутність механічних пошкоджень.
  • Включення і перевірка працездатності товару проводиться покупцем без участі співробітників служби доставки. Перед включенням техніки рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по експлуатації товару.
  • У разі відсутності гарантійного талона або інструкції по експлуатації товару російською / українською мовами Ви можете звернутися в контактний центр.

Важливі моменти

При комплектації Вашого замовлення на складі співробітники можуть розкривати упаковку для перевірки якості товару.

Ви можете відмовитися від прийому товару, якщо не влаштовує зовнішній вигляд або комплектація товару, вказавши причину відмови в Бланку поштової декларації. Зверніть увагу, що будь-які претензії щодо зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості - приймаються тільки при огляді товару на відділенні перевізника.

Ставлячи підпис на Бланку декларації, Ви підтверджуєте, що не маєте претензій до магазину за всіма згаданими питаннями.

При отриманні замовлення у відділенні необхідно:

  1. Вказати номер накладної з SMS-повідомлення.
  2. Пред'явити паспорт (для всіх замовлень від 5000грн.). 

Оплата готівкою

  • Оплата готівкою приймається при будь-яких способах доставки.
  • Оплата здійснюється виключно у національній валюті. 

Оплата платіжною карткою

  • Приймаються до оплати банківські карти Visa і MasterCard.
  • Отримати товар, оплачений на сайті, може Покупець, який оформив замовлення, або інша людина за вказівкою Покупця. Якщо Ви бажаєте щоб оплачений Вами товар отримала інша людина, скористайтеся послугою «Подарунок».
  • Для отримання товару при собі необхідно мати оригінал паспорта громадянина України.
  • Оплата картами доступна не у всіх відділеннях служб доставки. Перед оформленням замовлення переконайтеся, що на Вашому відділенні приймаються до оплати карти.
  • Оплата картами недоступна при доставці додому, якщо інше не прописано в правилах служби доставки. 

Безготівковій розрахунок

  • Виконання замовлення за безготівковим розрахунком - на 1-2 робочих дні довше в порівнянні з готівковим розрахунком.
  • Для оформлення замовлення по безготівковій формі оплати необхідно:

Для фізичних осіб:

  1. паспорт (реєстрація (проживання) на території України).
  2. ідентифікаційний код.

Для юридичних осіб:

  1. Свідоцтво реєстрації підприємства.
  2. Свідоцтво платника податків. 

Оформлення замовлення через корзину сайту

При оформленні замовлення онлайн, працівник інтернет магазину або уповноважена особа може здійснювати дзвінок Покупцеві для уточнення деталей замовлення, а також для інформування по статусу замовлення, доступності товару і інших моментів, що стосуються замовлення Покупця.

При достатності інформації в замовленні, замовлення може бути передане в роботу без додаткового повідомлення Покупця.

Обробка замовлень оформлених на сайті проводиться в робочий час в термін до 16.00, але не більше 2 робочих днів при максимальному завантаженні. 

Оформлення замовлення по телефону

При оформленні замовлення по телефону і можливості виконати його, замовлення відразу ж передається в роботу.

Інформування по замовленню може відбуватися по телефону, СМС або через месенджери.